Friday, March 21, 2014

NUHA bila............Meja Belajar



Ini meja belajar yang baru. Abah saya belikan masa kitorang pergi GM Klang hari tu . 


Tiap-tiap petang saya akan buat kerja rumah dahulu .

Lepas dah buat kerja rumah baru Ummi bagi saya tengok TV. 

 Saya seronok dapat meja belajar ni. Semangat sket nak belajar tapi dah dua hari cikgu saya terlupa bagi saya kerja rumah. Nasib baik hari tu ada Ummi belikan saya buku. Boleh la saya belajar kat meja belajar baru ni :)

Korang ada meja belajar di rumah ?


1 comment:

  1. lama tak blogwalking..dah besar dah nuha & nayla...

    sy catlina..still remember me? tgh mengaktifkan diri berblogging huhuhu....my new blog is here jalanjalanpusingpusing.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla