Friday, January 3, 2014

NAYLA bila...........11 Bulan

Assalamualaikum semua. 5 hari lagi nak masuk birthday saya yang pertama. Ummi baru nak tulis pasal saya 11 bulan. Biasa Ummi ni. Inilah sindrom anak kedua namanya yer. Selalu tak updated. Saya maafkan Ummi kali ni.Ok jom layan gambar saya pagi ni. Apa yer pencapaian saya setakat hari ni. Lebih kurang sama ajer dari bulan lepas .

Yang berbeza rambut saya ni. Ummi, Abah dan kakak saya duk ejek "Rambut Cendawan". Sampai hati tau. Kalau dulu rambut Aishah Sinclair :p Atau Abu Bakar Elah atau Temengguh Jugah. Boleh tengok kat sini .

Sekarang kalau sebut jer busuk mesti saya buat hidung dan mulut macam ni. 
Ni pulak bila orang sebut geram. Terus buat geram. Keras kejuang abes muka tangan. hehehehe
Ni habit terbaru suka buat mulut senget. Apa-apa ntah..
Ni pencapaian terbaru jugak. Masuk kolam . Nasib baik saya maintain cool jer duk dalam air. Saya kan Pandelela Rinong .Siap Ummi bawak saya naik slide lagi tau.  Bila lagi nak pergi main air yer :)


Selamat berhujung minggu semua !!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla