Wednesday, December 4, 2013

NAYLA bila...........10 Bulan

Lagi 4 hari lagi usia saya akan meningkat menjadi 11 bulan. Hari ni baru berkesempatan update progress saya. 




Saya sekarang sudah ada 2 batang gigi. Saya suka makan nasi.Saya suka makan keropok. Saya dah pandai minum sendiri.  Saya dah pandai minum dari botol yang ada straw. Saya sebenarnya dah boleh pegang botol susu tapi saya malas. Saya dah boleh duduk dengan baik. Saya dah boleh berdiri 10 saat tapi takut lagi untuk menapak. Saya dah boleh jalan pegang-pegang di sofa. Saya pernah jatuh katil. Saya pandai buli kakak especially bila dia tidur. Sekian progress saya sepanjang usia 10 bulan. Layan gambar saya pulak :)

 Saya tengah minum air . Ni Ummi curi-curi amik gambar saya :)

Lepas dah minum, campak ajer botol tu kat situ :p Sambung main balik. 


Saya suka tengok tv. kalau bunyi muzik terus tepuk tangan. Paling ralit tengok Thomas and Friend .
Ummi pulak buat bunyi cho cho... 


Rambut saya panjang balik. Ummi bila nak potong macam hari tu ? hehehe :p 
Dah boleh buat pokok kelapa. Nak tengok kakak saya berambut pokok kelapa ? tengok kat sini.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla