Monday, October 7, 2013

NAYLA bila...........Avokado Lenyek

Lama betul saya tak update blog ni. Ni entry zaman bila tak tahu lah.Mungkin 2-3 minggu lepas. Sekarang dah tak makan lenyek2 ni. Dah makan nasi ngan sup pulak :p Tapi tak per la. Sebagai salah satu usaha Ummi saya dalam mempelbagaikan makanan untuk saya sehari-hari.Ummi bagi saya cuba Avokado Lenyek.


Ini rupa avokado sebelum Ummi lenyek.. Rm3 ++ sebiji ni.


Ini selepas Ummi saya lenyek. Setengah biji jer ni. Ummi tambahkan sket susu dalam ni.

licin saya makan :) Sedap jugak rupanya...

Maafkan muka saya yang comot :p

 

Eh Ummi nak buat apa tu?


Ummi amik gambar saya ke ni ? Tunggu...tunggu....

Senyuman paling menawan saya buat semua pembaca blog saya dan kakak saya ni :)


1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla