Thursday, July 11, 2013

NUHA bila...........Karnival Kesihatan UiTM

Hari tu saya dan kawan-kawan tadika saya menyertai pertandingan mewarna di Karnival Kesihatan UiTM.

Kalau tak dapat balik beraya, boleh send mohon maaf kat sini dan menang hadiah :) 

Pusat Kesihatan UiTM dengan kerjasama Fakulti Filem, Teater dan Animasi (FiTA) yang menganjurkan Karnival Kesihatan UiTM sempena Sambutan Bulan Inovasi UiTM 2013 pada:

Tarikh : 20 Jun 2013 - 22 Jun 2013
Masa : 9:00 pagi - 4:00 petang
Tempat : Anjung Seri Budiman (Annex) & Foyer Menara SAAS

Antara aktiviti yang dijalankan sepanjang karnival berlangsung pada 20 - 22 Jun 2013 adalah:

Forum bertajuk "THE BENEFIT OF SMOKING" pada 22 Jun 2013
Pemeriksaan Kesihatan PERCUMA (Tekanan Darah, BMI & Glucose)
Pemeriksaan Gigi PERCUMA
Kempen Derma Darah
Pertandingan Mewarna untuk Kanak-Kanak
Pertandingan Kanak-Kanak Sihat 5 & 6 Tahun
Pemeriksaan Mata PERCUMA
Pendaftaran Kafe@teen LPPKN
Pelbagai aktiviti menarik di jalankan di setiap 'Booth' pameran & jualan

Jom tengok lukisan yang saya warnakan.



Cantik kan ? Warna warni gitu 

Tu pensil warna yang saya gunakan yang dibagi percuma dan dapat hadiah mewarna tu. 

Sekarang hasil karya saya , Ummi lekatkan di dinding peti ais rumah saya..



No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla