Monday, July 29, 2013

NAYLA bila..........Cubaan merangkak

Dari minggu lepas lagi saya telah membuat cubaan merangkak tapi tidak pernah berjaya. Tapi sehari dua ni dah menapak setapak ke depan :p Bila nak expert ni. Saya dah tak sabar nak follow Ummi ke dapur. Seronok tengok Ummi masak kat dapur. Tapi Ummi letak dalam walker lah. Saya tak suka duk luar sebab kakak saya bila dah start tengok tv , dia bukan layan saya pun. Bila saya nanges ajer dia cepat-cepat pergi kat saya. Tu pun Ummi yang terpaksa remind kat dia. Tunggulah saya besar sket, nanti saya nak main mainan kakak. 


On your mark, get set....


Go..tak bergerak-gerak pulak..hehehe


Ok, saya main remote jer la..Ish, jauh pulak Ummi letak.

Menggunakan seluruh tenaga..ishhh..Sket lagi nak sampai ni..

Remote, mai laa sini..mai laa. 

Kakak saya dulu pun suka main remote : boleh baca kat sini .


2 comments:

  1. hahaha ... comelnya tgk aksi nayla

    ReplyDelete
  2. Cepat ni nak merangkak dah. Airis baru skg ni berapa step merangkak

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla