Wednesday, June 5, 2013

N.U.H.A bila.........Sagun Kelapa atau Sagong Nyor ?

Kalau orang kampung Abah dan Ummi saya mestilah sebut sagong nyor :p Korang pernah makan tak ? Ummi cakap ini makanan nostalgia kanak-kanak dia. Jom layan saya makan sagun ni. Saya terliur kak nabila anak jiran sebelah makan hari tu, terus suh Abah belikan masa dia tengah beli keropok kat Kemaman masa balik mengundi hari tu. 

Satu paket ni saya makan sorang-sorang ajer :p

Model sagun :)

Makan kena dongak kepala 

 Tepuk-tepuk dengan tangan laju-laju dan jangan bercakap nanti tersembur sagun :p

Korang pernah ker makan  Sagun Kelapa atau Sagong Nyor ?

 





2 comments:

  1. alamak ... terliur plak ... baru jer sabtu lepas akak aku beli kat melaka ... masa tgk tu tak terliur pun nak makan ... tapi bila tgk aksi nuha makan ... rasa menyesal plak tak makan ari tu ... dah lupa dah rasa dia macam mana ... lama betul x makan

    ReplyDelete
  2. masa balik sekolah dulu biasa beli. dulu dalam plastik ais krim...syiok!

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/06/kebaikan-mealshake-terbukti-100.html

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla