Friday, January 4, 2013

N.U.H.A bila..........Hantu Sup Ekor

Saya memang suka makan bontot ayam . Kalau Ummi beli seekor ayam, mesti saya tanya kenapa ada satu jer bontot. hahaha. Sebab selalu makan bontot ayam goreng pasar malam, kan dapat makan banyak :p hehehe


Ummi dan Abah baru tahu, selain bontot ayam, saya jugak suka sup bontot lembu ( sup ekor lah :p ) hahahaha



Sebenarnya Ummi yang teringin tapi saya habiskan semuanya. Dia makan sipi-sipi ajer :p 



Tengok !!! Licin kan ? Agak-agak nanti saya dan adik akan berebut bontot lembu tak dengan adik ? hehehee


Korang suka tak makan sup ekor?


Derma melalui SMS. SMS PALESTIN  10 (RM10 / RM 5 / RM 3)  Hantar ke 39111[klik]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla