Friday, June 22, 2012

N.U.H.A bila...............Lukisan Orang Mengandung



Ummi : Ni gambar siapa ?
Nuha :  Ummi lah menandung (Read : Mengandung) 
Nampak tak air mata tu :p Tu menangis nak menandung lah tu
Ummi : Sabar jer la...


Apsal #CelcomElephants nak terbang ke awan ni ! Tunggu jawapannya 27 Jun ini . Apa tuh erk??



Ummi : Ni gambar siapa ?
Nuha :  Ni Abah menandung (Read : Mengandung) 
Ummi : hahahaha. Sabar jer la



Ummi : Ni gambar siapa ?
Nuha :  Ni Upin menandung (Read : Mengandung)  



Buku sketch saya ni, Abah yang beli, gambar Princess lagi :) Terima Kasih Abah


Sebenarnya, saya dah nak dapat adik tahun depan Insya Allah, boleh baca kisah adik saya disini :)

2 comments:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla