Tuesday, May 8, 2012

N.U.H.A bila...Durian Runtuh Peneroka 15 K

Apa kaitan dengan saya yer ? 




Dua-dua Tok ki saya adalah peneroka ok :)



Datuk Seri Najib Razak mengumumkan pemberian "durian runtuh" sebanyak RM1.689 bilion kepada peneroka FELDA berikutan penyenaraian FELDA Global Ventures Holdings (FGVH) di Bursa Malaysia bulan depan.

Perdana Menteri berkata, pengagihan fasa pertama membabitkan RM5,000 kepada peneroka diikuti fasa kedua RM5,000 untuk isteri dan fasa ketiga RM5,000 untuk generasi kedua.

Beliau mengumumkan berita gembira itu di depan lebih 30,000 peneroka di padang FELDA Jengka 8, Pahang, sebentar tadi.

Sumber :  LINK

 p/s:


Syukur Alhamdulillah, maklumlah Ummi dan Abah saya tu generasi kedua felda..hehehee :) 
 


1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla