Wednesday, May 30, 2012

N.U.H.A bila...Burger Maker

Salam semua. Hari ni saya nak tunjuk toy terbaru yang Ummi saya beli kat  Toys R Us ,Empire Shopping Gallery hari tu. Tujuan asal adalah nak beli koleksi motosikal berkuasa untuk Abah tapi tak der pulak yang Abah berkenan. So dapatlah saya mainan :p Mula-mula saya nak mainan lain, tapi setelah dipujuk akhirnya saya amik laa mainan ni.



Muka puas hati dapat mainan ;p Balik terus nak main ..Padahal sampai rumah dalam pukul 11 malam.


Eh, saya tak makan betul-betul. Ni namanya makan tipu-tipu...


Cantik kan burger saya :) Ni burger special namanya :)


Burger Maker = RM 34.95
Tambah Tub warna lain @ RM 3.45.

Toys R Us ,
Empire Shopping Gallery,
F01 & F02, First Floor, Jalan SS 16/1, Subang
Tel : 03-5637 4300

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla