Thursday, March 15, 2012

N.U.H.A bila............merajuk

Saya suka merajuk .Sket-seket merajuk. Sebab saya suka gaduh dengan Ummi.Biasa merajuk tutup muka. Tapi semalam,saya merajuk dan melarikan diri .Duduk sorang-sorang dekat luar pintu rumah :p


Sweet tak saya ? Pastu intai Ummi dengan harapan dia pujuk. Nan ado ;p Jangan bimbang, pintu tu ada grill lagi. Saya tak boleh keluar. Tu pasal Ummi saya buat dek ajer.


Tiba-tiba teringat kat lagu P Ramlee,
Bila Dua-dua merajuk ana kawen tiga..

2 comments:

  1. amboi merajuk, nampak mata ja....siann dia...ekekeke

    ReplyDelete
  2. olololo.. merajuk yer.. ummi tak mo pujuk eh.. meh sini untie pujuk..

    sempat lg skodeng.. tak tahan..kekeke

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla