Monday, January 30, 2012

N.U.H.A bila........Upin & Ipin @ Karnival Karangkraf 2012

Semalam saya , Ummi dan Abah pergi Karnival Karangkraf 2012 @ Seksyen 15. Punyalah banyak kereta dan orang kat sana. Nak jalan pun susah. Ummi belikan saya buku mewarna Upin & Ipin. Seronok sebab saya dah pandai mewarna dari conteng-conteng macam biasa. Maklumlah dah masuk sekolah kan :)


Saya meraung semalam sebab tak dapat nak bersalam dengan Upin & Ipin sebab hari nak hujan. Maskot tak boleh kena hujan sebab bajunya dari span. Amik gambar jugak tapi sebab ramai orang nampak kepala ajer la. Saya sempat pegang telinga Upin. hehehehe



Ni gambar Ummi dan saya .


Ni hah gambar Upin & Ipin. Nampak tak tangan saya nak cuit telinga Upin tu :p


Ni masa menyaksikan Upin & Ipin kat pentas tu :)
Ramai budak-budak kat depan nak jawab soalan kuiz untuk dapat hadiah.


Korang pernah pergi ker Karnival Karangkraf ??

Dah register Milkadeal? Promosi sehingga potongan 90% Klik sini untuk Register PERCUMA !!! 

2 comments:

  1. eh.. ingat nak singgah sini ritu.. tp tak sempat..

    salam kenal.. jemput singgah blog madam.. :)

    -www.madammondoq.com-

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla