Wednesday, January 11, 2012

N.U.H.A bila.....Uniform Taska

Setiap hari Isnin, baru saya akan pakai uniform taska saya ni. Semalam saya dah tak cakap dah kat Ummi yang saya tak nak pergi sekolah ;p Tapi yang Ummi jelez sebab saya kata saya sayang Cikgu Shida, cikgu kelas saya :p


Purple kan ? Sungguh UiTM dihatiku :p

True Match Roll’On foundation L’Oreal Paris, korang dah try ? Klik sini



p/s: 

Hari ni saya ada aktiviti main air dalam kolam tau ! Owh, lupa nak snap baju mandi pertama saya :p 
Nanti saya tunjuk yer :)


Jangan lepaskan tawaran Milkadeal, RM48 untuk rawatan di spa, sapa nak bagi. Klik sini untuk Register PERCUMA !!! 

1 comment:

  1. Best ye nuha dah pergi tadika...alman pon asyik tengok budak pergi tadika dia pon sebok nak jugak...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla