Tuesday, December 13, 2011

N.U.H.A bila.............main buai @ Agrotek Garden Resort

Hari Ahad yang lepas, saya dan Abah pergi jemput Ummi kat Agrotek Garden Resort , Hulu Langat sebab hari tu kitorang nak kena attend kenduri office mate Abah. Saya sempat jugak main buai kat situ. Syok kalau dapat main air sekali. Lenkali yer Abah, bawak kami kesini :)





p/s: 


Nuha : Nanti nak suh Tok Ji belikan Nuha buai lah.
Abah : Nanti jangan cakap kat Tok Ji tau .

p/s:


Apa lah Abah saya ni. Saya baru ingat nak suh Tok Ji belikan :p Ummi cakap kat tepi rumah saya kan dah ada taman tapi sekali pun tak pernah dibawanya saya kesana :p



Samsung Galaxy W interface to whatever you like, klik sini laju-laju untuk dapatkan satu !! 

Menangi Grand Livina hari ini, klik sini laju-laju..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla