Thursday, November 3, 2011

N.U.H.A bila.....Tutti Frutti

Last week, Mak Long belanja kami makan kat Tutti Fruitti. Terima Kasih Mak Long yer :) Ni kiranya first time la kami kesana. Walaupun Ummi dah banyak kali nak pergi tapi asyik tertunda ajer . Rezeki nak masuk orang belanja gitu kan :)




Memang kena berpada-pada la ketika amik aiskrim tu. Sebab setiap 100 gram dicaj RM5.30. Ummi tak reti jugak, main pusing-pusing aje dan pilih-pilih topping dan buah-buah yang dia berkenan. Sekali kena RM18 :p

Jom la layan gambar kami makan-makan kat sana :)


 Saya dan aiskrim :)

Ummi dan saya tengah berebut :p


Ni Ayah Long saya...Eh, gambar Mak Long dan Abah tak der pulak :p

Korang semua dah try ke Tutti Frutti?






1 comment:

  1. Aimy x pernah lg makan tuti frutti ni... bilalah mama nk belanja aimy ni :)



    Aimy

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla