Wednesday, November 16, 2011

N.U.H.A bila.......Motor Kawasaki 250R

Minggu lepas, Hari Sabtu kami sekeluarga pergi kedai motor kat Klang.Abah saya nak beli motor sebab bila dah pindah rumah baru, jarak antara rumah saya dengan ofiz Abah makin jauh. So bila dah beli motor nanti boleh la Abah saya cepat sampai kat ofiz dia :)



Ni tempat beli motor , warna dinding sama dengan bilik tidur kitorang.Ummi lah yang cakap :p


Address:No 133,Jln Cokmar1,Mutiara Bukit Raja,Off Jln Meru,Klang
Phone No:0333428321
Fax No:    0333428322

Saya dan Ummi posing depan kedai bukti kami dah sampai sini :)


Haruslah saya cuba dulu

Eh, Ummi pun sibuk nak bergambar sama dengan motor, maklumlah duit Ummi :p

Abah tengah tunggu nak buat pembayaran booking.


Peace yo!!


1 comment:

  1. best ar nuha...pas ni awak boleh rempit dengan motor besar abah

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla