Thursday, August 18, 2011

N.U.H.A bila....berbuka di SACC Convention Centre

Kelmarin kami berbuka kat SACC Convention Centre. Jemputan kali ni kepada Ummi pulak.Lepas Abah balik umah tukar baju dan solat, kami pun kesini la..


Ni otw pergi sini...



Ni lah tempatnya, sebelah ajer dengan SACC Mall dan PKNS Shah Alam..

Sempat lagi bergambar kat luar SACC Convention Centre selepas perut kenyang :)


Tengok tangan saya hitam kena tingkap kat SACC Convention Centre :p
Ni masa makan..Saya makan nasi carrot dan Ayam goreng. Abah suapkan tapi saya makan sebelum berbuka.hehehe


Kami sekeluarga :) Sedap pulak tengok air oren tu pagi-pagi :)

Boleh baca entry Ummi saya pulak kat sini : 


 

1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla