Tuesday, July 12, 2011

N.U.H.A bila....Transformers

Ni pengalaman kali kedua saya tengok wayang. Pertama kali dulu entry ini. Kali ni layan cerita Transformers pulak. Saya suka citer ni sebab suka tengok robot :) Saya memang suka main robot lawan-lawan sebab kebanyakan kawan saya adalah lelaki . Fahmi, Afdhal, Hadi, Afiq, Syahmi,Daniel ramai lagi la :) Skang Adra dan kakak nabila ajer pompuan sama saya :)

Cuba korang tengok Vios G Limited and Vios TRD Sportivo kat sini.Sporty dan elegan siottt !!

Dulu masa Transformers2 saya kena tinggal ngan Ayah Long dan Maklong  Transformers:Revenge of the fallen Kali ni saya tak kena tinggal lagi :) Yeeehaaa....



Saya depan poster Transformers.


1 comment:

  1. salam kenal...comelnya nuha...dia enjoy tak tgk muvi tu?

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla