Monday, July 25, 2011

N.U.H.A bila....Cuddlies

Skang ni, pagi-pagi Abah saya pasang babytv kat  #618 dan favourite show saya adalah Cuddlies :) Korang suka tak tengok Cuddlies ni ? Ada 4 ekor semuanya.. Ada Uh-Oh, Yum Yum, Do do, Tickles (saya sebut tikus :p)


Yum Yum, Do do, Tickles,Uh-Oh  pic credit to : here




pic credit to : here


Yang tak tahan tu, bila abes show , mesti diorang lambai-lambai tangan bye-bye kat saya macam kat atas ni :) Hari ni, dengar ajer bunyi abes show diorang lambai-lambai tangan bye- bye saya, saya mamai-mamai pun lambai tangan kat diorang :) Kelakar kan saya ?



p/s:

Best jugak kan , kalo tema hari lahir saya nanti adalah Cuddlies :)


1 comment:

  1. eisya tak suka la tgk baby tv..nanti leh try bg dia tgk cite ni la..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla