Wednesday, June 15, 2011

N.U.H.A bila....majlis berinai

Ini bukan nak cerita majlis berinai Pak Su ngan Mak Su saya tapi majlis berinai saya..hehehe. Nak jugak tu :p Mula-mula Mak Long saya pakai inai, lepas tu Ummi pulak. Saya tengok Ummi pakai, saya cakap eeeee kotor , ta*hi :p Lepas Ummi dah basuh, eh cantik pulak tangan Ummi...hehehe..Terus esoknya saya minta nak pakai inai dengan Ummi. Mari tengok aksi saya berinai :)


Ummi cakap saya ni kelakar btol, lepas ajer Ummi siap pakaikan saya inai, terus ajak basuh ;p




Penantian satu penyeksaan ok ! Seb baik cadar tu chalet punya..hehehehe

Akhirnya inai itu dijari saya..memang oren ajer la ;p Ni dah seminggu lebih dah...dah pudar..


Ummi punya pun dah pudar...

Awal-awal macam ni yang Ummi punya :) 
Saya punya warna macam tangan Ummi kat atas iaitu selepas seminggu :p

Browse 6X faster with Opera Mini!

 
Siapa nak kempiskan perut, boleh klik sini laju-laju..Mereka ada cara :) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla