Tuesday, May 31, 2011

N.U.H.A bila.....orang berjalan dia berdukung :p

Salam semua. Sabtu lepas, saya join Ummi dan Abah berjalan kat ofiz Abah.Syok tau jalan ramai-ramai. Tapi saya jalan kejap ajer, lepas tu saya minta dukung dengan Abah :p Saya tanya Abah, Abah penat tak ? Nuha tak penat..hehehehe Mestilah saya tak penat kan, sebab Abah dukung saya :)

Kami mula berjalan dari sini :)


Ini banner event hari tu, Walkathon Walk For Your Heart


Ummi pun nak posing sekali ngan saya :)

 Akhirnya sampai jugak di garisan penamat setelah sejam lebih berjalan, eh, berdukung :) Tq Abah dan Ummi..Ummi sekejap ajer dukung saya..tak larat sangat :p


 Ramai tau orang yang menyertainya :)

Hello Mommies-to-be & Just-became-a-mommy! Click here , there is offer for you !!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla