Tuesday, May 24, 2011

N.U.H.A bila...Nur Kasih The Movie

Selamat pagi semua..Dah nak tengah hari pun kan :) Ni nak citer alkisah saya pergi tengok wayang...Ni kiranya first time la Abah & Ummi bawak saya pergi tengok wayang. Selalu diorang tinggal ajer saya ngan Mak Long dan Ayah Long :p

Share exciting promos, trends, news to your friends and get rewarded!

Ummi, wayang tu kan peluk-peluk kan Ummi? Terlontar ayat tu kat Ummi saya sebab masa beli tiket wayang tu saya nampak Uncle & Auntie depan saya ni duk peluk-peluk..Korang jangan buat perangai macam tu yer...Tak elok untuk saya yang sedang membesar ni...

Jom laa layan gambar saya kat wayang....

Saya kat TGV Bukit Raja, JJ Klang..

Ni tiket wayang Ummi dan Abah.Duk twin seat..RM 10 sekeping :)

Posing dulu sebelum masuk wayang...


Ummi pun nak posing sekali :)

 Akhirnya wayang tamat...


Lepas ni nak gi wayang lagi boleh Ummi ??
3 bintang untuk Nur Kasih The Movie :p


Review psl filem ni oleh Ummi saya :

Nur Kasih The Movie, ku mohon disirikan

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla