Tuesday, April 26, 2011

N.U.H.A bila............Ummi, nak eyeshadow :p

Macam biasa, sebulan sekali, kami sekeluarga pasti pergi Teko (Read :Tesco) , beli barang dapur. Lepas tu saya dapat naik harimau guna duit 50 sen. Ok, berbalik pada cerita malam tadi. Malam tadi kan, saya berkenan kat satu barang ni..


Saya tengah pilih barang yang berkenan dihati ni..Dan masukkan dalam troli setelah membuat pilihan warna yang sesuai..

Sekali, Ummi nampak, terus dia keluarkan balik..Tensen btol laa Ummi ni..


Ummi, plz laa saya nak beli eyeshadow tu :)


Inilah eye shadow yang saya berkenan tu, nak letak dekat mata kasi merelip sket..

Sket pun Ummi tak heran.Cakap dah ada kat rumah. Tapi tak bagi saya pun !

Ni Kak Nabila yang ajar laa ni main eyeshadow :p


1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla