Wednesday, April 13, 2011

N.U.H.A bila...Tirai Ratus

Ni citer dah lama jugak la..Tapi sebab tak pernah blogkan lagi kan. Hari tu, Abah, Ummi dan saya pergi try restoren yang baru buka kat Seksyen 3, Shah Alam ni. Nama dia Restoren & Katering Tirai Ratus, Nasi Bariani Mohd Shah Batu Pahat.


Ummi tengah menghayati menu tu :p Padahal dah tau nak order Nasi Beriani kan...


Sedap jugak sagunya tapi hari tu terhangus pulak gula melaka dia ;p


Abah order barli ais dan saya share air mutan dengan Ummi :p

mutan = rambutan

laici yang disangka rambutan :p


Puas hati dapat minum air mutan :)



sampai kembung pipi minum air mutan :)


7 comments:

  1. bestnye yang sagu tu..dah lama tk makan..

    ReplyDelete
  2. Kt rmh Aimy ada restoran nasi beriani sedap...nama dia restoran merah... kt area Tmn Melewar... Nuha dtglah sini...leh jumpa :)


    Nuha, suruh Ummi join teka teki dlm blog Aimy... ada hadiah FM :)

    ReplyDelete
  3. kenapa ummi nuha menghayati menu sampai macam tu sekali :P

    Laa, mutan tu rambutan.. aunty ingat air mutant. hahahha

    ReplyDelete
  4. nuha....knapa rambut cam baru lepas kna tiup tsunami tu wahai anak dara.... hehe

    ReplyDelete
  5. dah lama tak gi ke batu pahat..kat sana nasi beriani memang sedap.

    ReplyDelete
  6. saya baru tadi g mkn kat sini....singgah pas g cucuk adik adam 3 bulan

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla