Thursday, March 24, 2011

N.U.H.A bila...Zam Zam Arabic Food

Salam semua ! Dah breakfast ker? Hari ni nak tunjuk program jalan-jalan cari makan. Lama dah, dalam 2 minggu lepas kot ni :) Pergi makan kat Zam Zam Arabic food..


Alamat boleh baca kat sini :)




Eh, ayah long saya pun ada sama tau :)


Ummi dan Maklong pun nak tumpang enterframe :)


Inilah restoren tu dari pandangan hadapan..


eh Maklong, nak minum teh, rumah saya pun ada :) Tapi ni mint tea :)


Ni nasi yang saya makan dengan Abah saya :) sedapppp dan kenyang jugak :)
Nak tahu lebih lanjut pasal review kedai ni, boleh rujuk sini laju-laju :)

2 comments:

  1. sedapnya...should try ni!thanks fr sharing!

    ReplyDelete
  2. tempat ni amatlah dekat dgn my house...tp tak penah try la pulak.... best ke? mcm best je tengok..hehe...

    p/s: kena sediakan perut yang betul2 kebulur ke?maklum org kate restoran arab ni portion dia besa2. Hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla