Tuesday, January 25, 2011

N.U.H.A bila...Aiskrim

Salam semua ! Korang suka tak makan ais krim ? Saya memang suka makan ais krim. Dulu, saya tak reti lagi memilih ais krim.Tapi sekarang kan dah besar, kalo pergi kedai mesti saya tuju peti ais krim dulu dan buat pilihan ais krim :)



Ummi suka beli aiskrim dalam bekas dan belikan kon..Tapi biasa dia makan sorang-sorang, tak share dengan saya :p



    Inilah pilihan aiskrim saya :) Cornetto lah apa lagi. Mana boleh share-share, satu ni untuk saya ajer tau !!



 Hasilnya..comot tak?? hehehe :p

1 comment:

  1. Nuha, saya pun klu pegi kedai msti tunjuk nk ais cream..tp sy sebut 'akuem'... :) klu org lain dgr msti x phm...


    Aimy.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla