Friday, January 7, 2011

Make Up Ur Entry Contest

Contest bermula 5 Januari - 15 februari 2011


Salam semua ! Korang suka warna Pink tak? Saya memang suka sangat dengan warna Pink. Mungkin sebab pengaruh rakan sebaya Ummi saya membuatkan saya suka sangat dengan warna Pink.

Korang tahu tak , banyak barang saya adalah warna pink. Tak percaya?? Percayalah .....

1) Tengoklah background belog saya, warna Pink kan??



 2) Lahir-lahir sahaja, saya dibaluti dengan kain warna Pink...Dah la pipi saya kepink-pinkian yang ditulis dalam rekod kelahiran tu tau :p Ummi curi-curi baca :p



3) Soft toy saya banyak yang warna Pink, contohnya macam pink hyppo ni :)


4) Sampaikan kerusi makan saya ni pun warna Pink .

5) Hari tu, Ummi beli kasut warna soft Pink untuk saya di Anakku warehouse sales :p


6) Baju tak payah kira lah, memang banyakkkkkkkkkk warna Pink dari kecik sampai lah dah besar :p


7) Tengok spek saya yang stylo ni, pun warna apa?Pink !!! Ni Abah yang belikan tau :p


 

Pink oh Pink ! Korang suka tak warna Pink???

8) Basikal yang Tok Ki belikan pun warna Pink raga dia :) 

 
Nak tahu, hadiah nya pun memang Pink abes gitu :)

Hadiah Make Up Ur Entry Contest:

Hadiah Utama:
Sessi pengambaran percuma selama 1jam bersama Yantz-Yeem
Kotak barang kemas kaler PINK

3 hadiah saguhati:
Kotak barang kemas kaler PINK



Contest ni anjuran Auntie Wansteddy

Untuk Join sekali klik ajer :  Make Up Ur Entry Contest

3 comments:

  1. nuha suka pink ni ke umi yg suka??huhu

    gudluck nuha...:)

    ReplyDelete
  2. nk join gakla contest pink neh...

    ReplyDelete
  3. Strategi bijak ni guna anak yg cute mute as subject ^^
    Trimas sudi join Eliss, bagi masa kat Wan n Yantz buat keputusan pemenang ye :D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla