Wednesday, December 1, 2010

Stop Child Abuse

unicef


Marilah sama-sama kita menentang Child Abuse ok ! Saya dah angkat tangan ! Korang bila lagi ???


Marilah kita sokong kempen yang dijayakan oleh Unicef ni iaitu  UNICEF’s Stop Child Abuse Campaign .



Apa yang saya tidak mahu berlaku pada diri saya dan kawan-kawan saya seluruh dunia ???? Biarlah gambar berkata-kata yer !!






Kepada ibu bapa yang baca belog saya :-

Apa yang harus kita  lakukan:

i) jika seorang anak mengaku kepada kamu tentang gangguan?
ii) jika anda mengesyaki bahawa bayi atau kanak-kanak disalahgunakan?
iii) jika anda mengenali perilaku kasar pada diri anda?
iv) untuk membantu dan menyokong anak anda dalam hal pencegahan?


p/s:

Ummi saya pun tidak suka pada Child Abuse ni, boleh baca seperti disini http://www.elissmie.com/2010/11/sanggup-ker-anak-korang-didera.html

2 comments:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla