Friday, December 3, 2010

N.U.H.A bila.....naik boat ???

Salam semua ...Siapa kat sini pernah naik boat nelayan ?? Alah, boat yang pergi tangkap ikan tu.Saya pernah naik tau tapi atas darat ajer lah.Jom tengok macam mana rupa boat nelayan.Masa ni saya balik terengganu hari tu kat Pantai Teluk Lipat nih. Kalo datang awal-awal pagi, ada orang turunkan ikan, boleh terus beli ikan yang fresh-fresh tu dari nelayan tau :)


Ummi yang paksa bergambar kat sini :) Katanya saya tak pernah lagi bergambar dengan boat nelayan :p Padahal dia pun tak pernah :p


 Ni Kak Nina, sepupu saya :) Saya sebenarnya excited tengok laut kat belakang tu.."Banyakkkkknya airrrr "kata saya !!


 Ok, peace buat semua atas boat nelayan !!


Dari boat nelayan tadi, boleh nampak Pulau Tenggol tau .


Korang dah pernah naik boat nelayan??? Kalo tak pernah layan gambar ajer la..hehehehe

2 comments:

  1. Nuha nak naik boat yea....mcm akak Habibati and abg Habibi nak sangat naik boat...tapi ummi belum kasi green light lagi...ayah ok dah....


    Heheheh...Comelnye Nuha ni...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla