Wednesday, December 29, 2010

N.U.H.A bila...Karipap

Saya sangat suka makan karipap.Saya sebut karipap "kepap" :p Bestnya makan karipap.Tapi kalo inti dia pedas saya tak berapa suka lah sebab saya kena minum banyak air :p Hari tu kat pasar, Ummi saya belikan karipap segera untuk saya.Biasalah kan, Ummi saya memang tak reti dan malas nak belajar buat karipap.


Karipap tengah goreng ni ! Lepas dah siap boleh makan Ummi cakap :)

Bestnya makan karipap sambil belai ekor kucing :p

 Tengok karipap saya, dah nak abes pun baru Ummi sibuk suh posing :p

Lepas ni Ummi bagi gelaran baru kat saya, hantu karipap :p

Petang ni nak suh Ummi goreng karipap lagi lah.Ada lagi sepaket dalam peti..

3 comments:

  1. nuha,
    sedapnya kepap! saya suka makan apam balik..yum yum

    oh nuha, nanti mintak ummi awak check link blog saya boleh? saya tengok blog saya mcm tak update status kat sidebar tu..

    maybe sebab saya dah tukar guna wordpress

    link saya ni ye (takde www depan)
    http://izzahsazahly.com

    mekasih

    ReplyDelete
  2. sedapnya karipap....tetiba auntie rasa teringin nak makan.....hehehehe....pantang dengar...semua nak

    ReplyDelete
  3. amboi... si hantu karipap... bole jadi model karipap ea??

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla