Monday, December 20, 2010

N.U.H.A bila...beli kereta di Perodua

Perhatian : Sebelum apa-apa , mintak jasa baik semua untuk vote saya [klik kat sini] . Jasa kalian amatlah saya hargai :) Lepas dah vote, tinggalkan komen di entry [klik sini] yer , Insya Allah, kalo menang, Ummi saya akan buat satu cabutan bertuah dikalangan yang telah vote dengan random.org lah :)Tapi hadiah tak tahu lagi lah, bergantung kepada keadaan kata Ummu :p

Weekend hari tu, saya  pergi Perodua untuk belikan kereta untuk Tok Ki saya. Tok Ki nak beli kereta Viva.Beli Viva kaler favourite Tok Ki iaitu hijau :)

Mula-mula kena posing dulu :)

Sini tempat duduk-duduk yer, kalo nak tanya apa-apa boleh la :)

Saya tengah dengar Uncle kat Perodua tu bagi penerangan pasal kereta Viva kat Abah :)



Jom lihat kereta Viva...Peace !!

 Posing depan kereta-kereta di Perodua pulak . Eh , nape duk mencangkung plak :P


 Wow ! empuknya tempat duduk dia..Ummi, apsal tak buang lagi plastik ni...


 Ini pandangan dari belakang pulak tapi kereta MyVi lah..mcam Paksu saya punya :)

p/s : Abah saya kata, beli kereta macam beli gula [ klik sini ] ???

1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla