Monday, November 29, 2010

N.U.H.A bila..mari mewarna !!!

Selamat Hari Isnin semua ! Hari ni saya nak tunjuk buku dan pensil warna yang Ummi dan Abah belikan hari tu kat kedai runcit berhampiran rumah saya :)



Tadaa..Saya bergambar dengan buku mewarna dan pensil warna yang baru :)


Inilah pensil warna kedua saya..Yang pertama ntah kemana-mana saya campak :p

Murah sahaja .RM 4.20 12 batang :p

Ini buku mewarna saya. Ada gambar Upin dan Ipin tau !!

Yang ni RM 3 sebuah.

Inilah hasilnya..Hasil kerja tangan Abah dan Saya. Yang conteng-conteng tu hasil kerja tangan saya :p

2 comments:

  1. bagus nuha....teruskan usaha...pas ni mesti pandai kaler

    ReplyDelete
  2. saya pun suka kaler..habis kertas untuk printer saya ambik kaler..he..he

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla