Tuesday, November 30, 2010

N.U.H.A bila....main pasir dengan Tok Ki

Ni cerita agak basi jugak lah kan. Masa balik kampung raya haji hari tu, saya berkesempatan main pasir pantai kat rumah Tok Ki saya belah Ummi saya.Pelik kan? Padahal jauh dari pantai jugak umah Tok Ki saya ni..


Sebenarnya, Abah saya dengan gigih angkut seguni pasir dari pantai bawak kerumah Tok Ki saya :)

Boleh laa saya main pasir..yeay !!

Bosan lah main sorang-sorang..Ajak Tok Ki lah main sekali...

Tengok, Tok Ki saya layan saya main pasir.Sweet kan???

Terima Kasih Tok Ki layan saya main pasir :)

4 comments:

  1. best nya dpt maen pasir...nti ajak autie sekali yea...

    ReplyDelete
  2. rajin ye abah nuha..ni kene propose bapak alman buat jugak mcm tu jugak ni...

    ReplyDelete
  3. kalau kat KL ni nak main pasir kena beli..he..he

    ReplyDelete
  4. bagusnya tokki dia...seronok ar nuha ada orang sudi melayan

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla