Monday, October 18, 2010

N.U.H.A bila..........main pasir

Salam Isnin semua ! Saya sekarang berada kat kampung di Terengganu.Esok, Opah dan Tokki belah Abah saya nak berangkat ke Mekah menunaikan haji :) Selamat pergi dan kembali yer Opah dan Tokki.Moga dapat haji yang mabrur!

Petang semalam, Ummi dan Abah bawak saya peri main pasir kat pantai kat Paka ni.Syok main pasir...Tiba-tiba hujan turun.Lepak dulu kat gerai kat depan pantai.Ummi dan Abah makan kopok lekor dan air jagung tapi saya main pasir lagi depan kedai :)


seronok tau duk atas pasir ni :)

sempat lagi buat double peace !!

Abah tanam kaki saya dalam pasir :)





Puas hati btol dapat main pasir :) Pukul 6 lebih balik rumah...Korang suka main pasir??

2 comments:

  1. amboi2 nuha..sempat agi wat double peace yer..hahaha..comey2..

    ReplyDelete
  2. syoknya...balik kampung ek?
    jgn pe keropak lekor yea..=)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla