Tuesday, October 26, 2010

N.U.H.A bila.......kereta berduit tesco janganlah rosak yer....

Last month, saya tak dapat naik kereta berduit kat tesco, sebab mostly rosak yang kat bahagian atas.Seb baik ada yang kat bahagian bawah.Malam tadi, adalah hari Ummi dan Abah bawak pergi Tesco untuk beli barang keperluan dapur dan saya :) Ummi dan Abah belikan saya baju dua helai..hehehe.Untuk raya haji kot :p Macam biasa, lepas ajer kaunter pembayaran, saya ajak Abah pergi kat kereta berduit lah..Yeeehaaa...

Yang bestnya, ada sorang ni tinggal kereta yang telah dimasukkan duit..So, percuma ajer lah saya naik first round tu...

Saya dah pandai putarkan stereng tau ! Hari2 praktis kat kereta Abah katakan....Opss :p


Ni dah masuk round keempat dah ni....


Tapi saya tetap tak mahu turun...Lalu berlakulah usung mengusung saya oleh Ummi yang ermm..geram btol :p Nak naik lagi ! Nak naik lagi ! Nak naik lagi ! Nak naik lagi !

1 comment:

  1. ish nuha ni....tak cukup 4 kali....pas ni tak yah main lagi lah.....habis jer bayar....terus umie ngan abah usung nuha....bawa balik.....

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla