Wednesday, September 22, 2010

N.U.H.A bila....Abang Danish

Saya dan Abang Danish ibarat anjing dengan kucing. Ada jer abang Danish nak usik saya tapi saya tahu Abang Danish sayangkan saya :) Dia adalah sepupu saya, iaitu anak kepada Ayah Ngah dan Mak Ngah yang sulong. Abang Danish telah sembuh dari penyakit luekimia.Alhamdulillah.Tok Ji saya bernazar sembelih kambing jamu orang makan bila Abang Danish sudah pulih dari leukimia !So, sempatlah saya makan daging kambing masa raya ketiga hari tu :)


Saya dan Abang Danish pada hari raya pertama...


Tengok aksi saya bergaya dengan pistol di Hari Raya :)

Tapi ada kalanya, abang Danish baik dengan saya terutama bila kitorang dibawa oleh Tokki pergi kedai beli makanan atau mainan :p Terima Kasih Abang Danish sebab ajar saya pergi kedai. Sejak hari tu, saya sudah pandai mintak dengan Abah naik motor pergi kedai :p Terima Kasih jugak kat Abah sebab bawak saya naik motor dan beli kedai.Kat kampung dulu, depan rumah Tok Ki jer kedainya :p


Sweet kan? abang Danish tolong saya pakai kasut...


Apalah Abah ni..malu lah saya amik gambar mcm ni :p



Akhirnya , kasut saya yang dah berjaya dipakai :) 
Saya pakai kasut sebab nak pergi tengok Ayah Ngah buat apa ...



Ayah Ngah saya buat apa depan kuali besar tu?



Oh, berlakon masak gulai kambing rupanya..hehehehe :p



1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla