Thursday, August 26, 2010

N.U.H.A bila.......kelawar part II

Masih ingatkan baju kelawar saya hari tu? Baca kat sini . Hari tu saya memperagakan baju dari Mak Long saya.So, hari ni saya ingin memperagakan baju kelawar pemberian Tok Ji saya pulak.

psst..
Semalam, Tok Ji saya cakap kat Ummi dia ada beli baju untuk raya 2 helai..yeehaaa ! 
Tq in advance yer Tok Ji.



Ni saya tiru kakak Sara Mia dalam Cerita Epilog Syurga Cinta tu...
Tu pasal skang ni saya asyik posing macam ni ajer..


Cantik kan baju saya? Muka saya dah ok sket...
Harap-harap dah kembali cantik masa raya nanti...



Ummi ni, time saya nak makan , masa tu laa dia sibuk suh saya jadi model baju kelawar :p

3 comments:

  1. alahai comelnya dia ngan baju baru tu..dah pandai posing la nuha sekarang ni..good good..

    ReplyDelete
  2. comelnya nuha ikat rambut...selalu2 lah ikat rambut tu....

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla