Tuesday, August 10, 2010

N.U.H.A bila......2nd birthday celebration

Esok puasa yer? Saya tak puasa lagik, sebab saya kecik lagi :p Selamat Berpuasa untuk semua. Jangan malas-malas berpuasa dan gastrik ajer memanjang yer :)

Venue : Rumah Ayah Long saya, Sentul
Date : 31 July 2010
Time : 8.00 p.m
Menu : Carrot Cake,Steamboat, Fried rice, KFC,puding karamel
Theme : Pyjamas Theme

Terima kasih kepada Mak Long sebab masak lazat-lazat, Ummi yang sponsor cake saya dan Ayah Ngah yang sponsor KFC :)






Inilah kek carrot yang disponsor oleh Ummi..sedappp..

 
Masa acara nyanyi lagu birthday untuk saya, saya malu-malu dan malu jugak nak tiup lilin...Last-last Ummi yang tolong tiupkan :p



Banyak hadiah saya dapat dari Ayah Long, Mak Long, Ayah Ngah & Mak Ngah, tapi Ummi dan Abah bagi hadiah apa yer kat saya???

 
Terima kasih sebab sudi meraikan saya yer :)



Ada acara lucky draw, dan siapa dapat kertas yang bergulung dengan tulisan ni Ayah Long saya bagi hadiah, banyak tau dalam beg hitam tu...

Abah saya pun dapat hadiah!


Mak Long saya dinobatkan sebagai "The Best pyjamas of the night " :) Tahniah Mak Long!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla