Wednesday, July 7, 2010

N.U.H.A bila..........tudung


Sekarang ni, kat rumah saya suka pakai tudung. Sebelum ni saya panggil tudung ni, topi..hehehehe.
Macam topi kan kat depan tu.Bila Ummi betulkan apa yang saya sebut, skang dah tak panggil topi lah.Saya dah sebut todong (Read:Tudung)

Tapi bila dah tak nak pakai, saya campak ajer..Sambil cakap panas :P
Harap-harap saya mendapat hidayah dan pakai tudung dari dalam rumah sampai luar rumah..hehehehe.Aminkan ok! Ummi kata saya lagi cantik bila pakai tudung...Tu muka saya malu-malu :P

3 comments:

  1. hahaha.. memang comey, nuha2 byk baju kaler ijau kan

    ReplyDelete
  2. heheheh...awak pakai tudung sampai tutup separuh muka...tarik ke belakang skit....heheheh

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla