Thursday, July 8, 2010

N.U.H.A bila..........merangkak



Salam.Ummi saya banyak keja, so dia malas lah nak upload gambar saya.So lambat lah saya nak siapkan entry hari ni.Dah la suntuk dah Ummi nak balik kerja ni.

Hari tu, balik dari rumah kawan saya, Ashraf, Ibu dia buat makan-makan(yer,saya makan bihun yang sedap tu sampai 3 kali tambah) .Masa tu saya terliur lah tengok Ashraf merangkak.Bila sampai ajer rumah, saya tiru aksi Ashraf.Merangkak merata dalam rumah.Maklumlah, saya dulu tak berapa puas merangkak sebab saya dah pandai berjalan dulu baru merangkak balik.hehehe.Pelik kan saya? Ker korang lagi pelik?

3 comments:

  1. hihihi tak pelik pun sbb kalo ibu plak, aqil melalak menangis ibu lg kuat melalak sampai aqil pun berenti trcengang.. Haaaa baru dia tau.. ingat dia je bleh lalak.. hehehehhe pelik x??? x kan?? disebabkan anak, kte sbg ibu sanggup lakukan benda yg pelik asal dpt tarik perhatian dia.. kan??? pelik x kita??? hehehehe

    ReplyDelete
  2. miya tak reti merangkak, terus tau2 dah jalan time 10months. tp about around setahun tu dia tetibe nak merangkak lak..geli hati we all tgk. meluat juga ada. hihihi

    ni bleh geng la.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla