Monday, July 19, 2010

N.U.H.A bila........akuarium Shah Alam

Salam semua.Rindu tak pada saya? Alhamdulillah, Ummi dah balik dengan selamatnya.Sedih tau kena tinggal.Gembira tak terhingga bila Ummi datang menjemput saya jumaat yang lepas.Yang paling saya ingat mestilah nenen..hehehehe.

Masih ingat tak akuarium yang saya pergi dulu? Hari tu, sempat bawa dua sepupu saya kesana tapi terlupa nak update lah pulak :)


 posing depan akuarium bersama sepupu saya....

abah, besarnya ikan ni, agak-agak kalo geget saya sakit tak??

Ummi, nak satu ikan ni boleh tak??



kalo saya reti membaca, mesti saya dah tahu nama ikan-ikan kat akuarium ni kan?

ngeri tak tengok gigi ikan kat belakang saya tu??? ngeri kan?kan??


kawan-kawan tak boleh sentuh akuarium ni tau..nanti ikan takut lah :)

Kalo nak pergi, boleh rujuk map kat bawah ni :-


Sebelah Wet World Shah Alam

Xian Leng Aquatic Shah Alam
Persiaran Dato' Menteri,
Seksyen 2,
40000 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
Tel: +603-55123109
Fax: +603-55132109
 
Opening Hours: 10:00am to 8:00pm ,
Saturday to Thursday (Closed on Friday)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla