Friday, June 11, 2010

N.U.H.A bila.......The Return Of I-City

Masa saya mula-mula ke I-City dulu, rujuk entry INI, tidak dikenakan bayaran masuk.Skang sudah dikenakan bayaran.RM1 sekali masuk untuk parking.So kalau tak nak dikenakan bayaran parking, jalan kaki ajer lah.Hehehe.Hari tu, masa balik ke Terengganu, dua orang sepupu saya, Kak Nina dan Abg Luqman,ikut kami balik sini . So, Abah dan Ummi bawa lah diorang jalan-jalan kat I-City pada hari Selasa hari tu.


Akhirnya, boleh jugak amik gambar bertiga di I-City :)


Ni lah sepupu saya, Kak Nina dan Abg Luqman


Saya memang bosan bila kena paksa amik gambar!
Dah la penat badan tak hilang lagi sebab baru sampai dari Shah Alam.

psst:Tu jer lah kisah saya di I-City.Weekend ni kita nak pergi mana yer Abah dan Ummi?
psst : Untuk map ke I-City, boleh lihat entry INI.

1 comment:

  1. ajak lah umie awak gi tgk binatang....gi zoo...macam2 ada

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla