Tuesday, June 29, 2010

N.U.H.A bila.........Crocs Original Tau!

Akhirnya saya sudah punya kasut Crocs ! Original tau! Siap ada tag :) Tidak sia-sia saya meraung tak nak tanggalkan kasut saya hari tu.Banyak cabaran yang Ummi dan Abah terima dalam misi pembelian kasut Crocs untuk saya ni.Boleh rujuk entri [INI]

Beli kasut Crocs dapat paper bag ajer :)

RM 139.00, sama mahal dengan kasut Adidas Ayah Long saya :)
Kasut ni Ummi dah sorokkan dari saya, katanya ni kasut raya in advance :)
saya kena puasa penuh lah kan?


Korang pernah makan Fish King Pizza??Saya sudah :)


 Terima kasih Mak Long dan Ayah Long yang belanja kami sekeluarga makan !

3 comments:

  1. wah bestnya awak...mesti best pakai kasut mahal

    ReplyDelete
  2. bestnye dapat kasut crocs..aunty berangan2 juga nak belikan E-ein, tapi belum tercapai lagi..

    ReplyDelete
  3. cantiknye kasut awk..nk bodek abah la... dpt ke x ni...huhu

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla