Friday, May 7, 2010

N.U.H.A bila.............................Muzium Shah Alam

Salam semua.Ummi saya sibuk dengan domain baru nya yang tak lepas2 lagi.Dalam masa 72 jam paling lama, Ummi saya akan ada domain sendiri. elissmie.com . Ummi, bila mahu buat elissmiejunior.com pulak? Saya kan tersenarai dalam 50 blogger pilihan In-trend.Ok, tak kelakar :p



 Entah apa yang saya tunjuk...

 Ni kereta kebal nama dia :)

Korang pernah sampai muzium Shah Alam?? Dekat sangat dengan rumah saya.Tapi hari tu saya bergambar kat depan muzium Shah Alam ajer.Tak masuk pun sebab dah lewat.Mesti dah tutup punya.
Nak tahu macam mana nak ke muzium Shah Alam, senang ajer.Tengoklah map kat bawah ni.



p/s: Saya , Ummi dan Abah tak dapat join pulak Family Day MSK-MBP tu sebab hari Ahad Abah saya kerja dan Ayah Long dan Mak Long pergi main air kat Bukit Gambang :P Ada sesiapa sudi bawak saya???

1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla