Thursday, May 27, 2010

N.U.H.A bila.....Ayam Goreng!

Ingat Upin & Ipin ajer suka ayam goreng. Saya pun suka jugak makan ayam goreng tau selain suka makan pisang.hehehe.



Biasa Abah saya belikan ayam goreng kat pasar malam tu seketul bagi kat saya..hehehehe.
Bahagian peha plz..Anak Abah katakan!

Ermmm..Sedapnya...Ayam goreng...Hingga ke langit ketujuh..hehehe


p/s: 

Esok cuti eh? Ummi cakap nanti kami nak pergi Pulau Pangkor. Syoknya..

p/s : 

Swimming suit saya Ummi tak nak belikan ker?? Saya nak mandi laut ni.hehehehe

3 comments:

  1. geng peha ayam jugak ka ni? sian ko eliss..tabah yer...ekeke

    ReplyDelete
  2. Aha...betul tu...mcm our kids they start loving chic drumsticks becoz of the Upin and Ipin series..hehehe...makin comel Nuha!

    ReplyDelete
  3. pas ni...kene beli peha jer lah...bagi semua dapat...adil

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla