Tuesday, December 1, 2009

N.U.H.A bila.......safety gates

Salam semua! Seronok ker raya? Saya seronok tau! Banyak btol binatang saya dapat tengok kat kampung..ada ayam! ada itik! ada kambing! lembu! oh, cat pun banyak sangat! banjir plak tu..hiks..tapi Ummi dan Abah tak bagi lak saya main air..hiks..

Tapi yang tak best sekali, Tok Ki saya buat safety gate la plak kat umah dier..tak bebas ok saya nak main kat tangga...


Nape lah ada gate kat sini ni...


benci ! benci ! benci!

help! help ! help!



Pesanan buat Tok ki : Tok ki, lenkali jangan laa letak gate ni lagik erkk..hikss

7 comments:

  1. hahaha..lawak ar anak hang ni eliss...pandai dia buat muka dah depan kamera..

    ReplyDelete
  2. ala sianya nuha..dalam kurungan ye sayang..tapi lawak la wat muka mcm tu..kesian nengok..

    ReplyDelete
  3. kekekekek.. comel sungguh.. sian dia yek!!

    ReplyDelete
  4. ahahahha..kelakar gila..sian nuha tak dapat nak buat merentas desa kat umah tokki die

    ReplyDelete
  5. haha siannye awak.macam duk lam jel. ataupun blh juga dipanggil lokap polis

    ReplyDelete
  6. wakakakaa...kesian sayang Nuha....tak dapt nak pass that border...buat passport dulu ya sayang ;P

    ReplyDelete
  7. hahaha.. gambar yg last tu mmg cute :)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla