Monday, December 28, 2009

N.U.H.A bila.......... pikul lembu!

Hari Jumaat, selepas selasai Abah buat urusan dia, kami ke Mothercare.Selalu memang Ummi tak beli apa.Tapi hari ni saya pelik sebab Ummi belikan saya barang.Nak tahu barang aper?




Saya model mothercare tak berbayar!

 

Inilah yang Ummi beli.Child Safety harness , info bleh rujuk SINI.


Ni nama dier Moo :)


comelkan? baca paper pun boleh sambil pikul Moo :)


penat, bleh duduk!hihihi

Sebenarnya kan, saya tak suka pakai Moo ni.Pelik jer tapi Ummi dan Abah paksa.Hp Abah buat saya lupa yang saya sedang pikul Moo tu.Terukkan diorang ni?Lepas ni mesti saya kena ikat dan tak leh lari laju-laju.Ummi cakap, biar saya menangis dan jangan diorang menangis dikemudian hari gara-gara saya yang suka lari sana sini, takut hilang.Sayang jugak diorang kat saya ni! hihihi

3 comments:

  1. cute nye...lembu...
    haha
    she cute 2...

    ReplyDelete
  2. habis la lepas ni kena ikat ye..cantik lembu nuha..

    ReplyDelete
  3. hehe cute je lembu tu kat belakang nuha..pasni takleh la nuha lari jauh2

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla