Wednesday, December 2, 2009

N.U.H.A bila.......... 16 bulan ok!

Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Scrapbooking Ideas Photo Tinks by WiddlyTinks.com


Hari ni genap usia saya, 1 tahun 4 bulan.Ummi, tadak hadiah ka?hiks...Abah dah belikan saya bear.[oh itu entry lain] hiks.

Apa yang saya dah pandai buat bila dah menginjak ke usia begini :-

Vocabulary pun dah bertambah, sebut Ummi jer tak lepas lagi. Kadang-kadang, mi, kadang-kadang mak, kadang-kadang ummek..apa2 la..susah nau lidah ni nak menyebutnya..hehehe..Abah jer laju..tapi kadang-kadang, saya panggil abah, ma jugak..hihihi

cat, bird, jattoh ( jatuh) ,akit (sakit/gatal) , bab ( nak susu), pok (keropok) macam-macam lagik la.



Berlari adalah kegemaran bila Ummi bawak jalan-jalan..Hari tu saya first time jatuh, ada parut kat dagu dan lutut..hiks.

Selalu sebut 'abes dah' bila dah tak nak makan, bila dah tak mo Ummi gosokkan gigi, bila dah puas nenen.

Dah pandai salam dan cium tangan...lepas ni bleh mintak banyak lagik duit raya kan?



Pandai dah makan sendiri.Sepah pun pandai jugak.penat Abah yang kemaskan..sorry yer Abah.


Ok, tu jer la untuk hari ni.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla