Tuesday, November 17, 2009

N.U.H.A bila...........handbag Ummi yang baru

Weekend hari tu..Ummi bagi saya main handbag dier yang baru(tak baru mana pun..raya hari tu jer) ..selalu kedekut tau Ummi saya-mungkin dah kurang baru kan....dia siap simpan kat tempat tinggi takut saya amik...tapi sebab saya mengamuk kan..terpaksa laa Ummi redhakan ajer...hahahaha




Jom kita selongkar beg Ummi...

cuba teka saya sedang buat aper ni???


saya dapat amik purse Ummi..lalala..jom kirai duit...hikss...


 ops..ada ker Ayah Long letak gambar saya yang sexy mexy ini dalam blog dier....bahu kanan-bag Ummi yang lama (sekejap jer dier bagi main bag dier yang baru tu..dasar kedekut :P) dan sebelah kiri adalah bag Mak Long chomel saya..motif angkat tangan adalah takut bag jatuh dari bahu :P

5 comments:

  1. punya berat handbag ko tu eliss sampai nampak tulang2 dia...hahaa...gigih gak nak angkat tu walaupun berat...

    ReplyDelete
  2. kiut gile gmbar nuha yg last tu..spontan je..eee

    ReplyDelete
  3. hahahahaha... comelnye... sampai 2 handbeg skali angkat..

    ReplyDelete
  4. hahaha gamba last tu mmg kelakar..gigih nuha bawak sampai 2 beg.

    ReplyDelete
  5. It's funny to see her spontaneous actions with your handbags...suka tengok baby pakai diaper je...adorable!

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla